Invitatie

Daca esti pescar si vrei sa-ti povestesti aventurile Pe patul de nada te rog frumos sa ma contactezi. Motto: "Dintr-un om poti face un pescar, dar dintr-un pescar nu mai poti face un om. Pescuitul este un sport: acorda si pestelui o sansa ! Ceea ce se afla deasupra apei este pentru pescar. Ce e sub apa, e pentru peste!"

luni, 29 iulie 2013

Cismasu, BV: intre pescuit si echitatie.


   Incep aceasta poveste pescareasca cu entuziasmul debordant al Elenei, fetita noastra, Dealtfel, regia, imagina si rolul din filmuletul de mai jos ii apartin:



  Era cam pe vremea iesirii la Budila: inca de pe atunci incepusem sa ma gandesc la o iesire la pescuit dedicata total fetitei mele. Auzisem vorbe de lauda privind amenajarile si curatenia, echitatie atat pentru cei mici, pe ponei cat si pentru adulti iar din punct de vedere al popularii acestui cot de Olt cu o lungime de 2.5 zvonurile precizau ca aici ar fii patria carasului.

  Minunat! Nici nu imi doream altceva: nada pentru albitura si distractie la pluta.
  
  Greseala mea: am lasat subconstientul sa lucreze - Döme Gábor, PVTV, iesirea cu copii la pescuit intr-o zona amenajata pentru toate varstele, cu loc de joaca, toalete, loc de odihna sau de servit masa, balti populate etc.

  Taxa de acces: 35 ron + 3 ron agrement, maxim 3 bete cu retinere de pana la 5 Kg (e prima mea balta cu un asemenea cost care acorda retineri de 5 kg ;) ). Comentariile pe net, pro si contra insa cu o zi inainte, administratorul imi confirma telefonic ca populeaza saptamanal si ca ultima cazare a fost acum 2 zile - am servit-o ;) ??? Cica vom gasi o zona curata insa am cenzurat pozele in care curatam noi ceea ce lasasera calutii in urma.

  Ca si amenajare: cateva masute cu banci rustice, leagane, foisoare ... nu si cam atat. Zona este frumoasa, nimic de spus insa cei de la Cismasu mai au de investit pentru rezultate. Spre exemplu, daca pastrez bonurile, la a 10 iesire in zona, primesc o partida gratis. Tocmai aici e buba: ce motive am sa repet cumpararea? Ca si echitatie pentru fetita, s-ar putea sa revin la Cismasu insa ma voi rezuma strict la ponei, nu mai amestec placerile. Aici ar fii de precizat ca dupa ce semnezi o declaratie de raspundere pentru copil si ponei, il iei pe Goldie (asa se numea calutul nostru) de capastru si te plimbi printr-un camp ars de soare.

  Urmand sfatul lui Döme Gábor, eu nu am pescuit. Defapt am rezistat vreo 2 ore cand plictisit de absenta oricarei prezentari la pluta am arunucat ba la porumb, ba la rama, chiar si la pelete de peste. Un tovaras imi spunea retroactiv ca ar merge pop-up ul simplu, galben. 

  Am vazut cateva sarituri pe langa cioatele unde plantasem 2 momitoare cu porumb natural pe fir de par ...dar cam atat.

  In cele din urma am renuntat total la pescuit si am zis sa o invat pe Eli tehnica lansarilor. Mai, chiar are talent. In juma'de ora a deprins pasii si arunca cam 20 m. Bravo, tatiiii ...

  Ca si concluzie: a fost o iesire frumoasa in familie.
  Ca si intrebare: Cunoaste cineva un loc de pescuit in Brasov amenajat si pentru copii ??? Sau unde macar copilul sa aibe bucuria capturii si a eliberarii la pluta? (Fara pastravarii sau Doripesco 4)

























Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu