Invitatie

Daca esti pescar si vrei sa-ti povestesti aventurile Pe patul de nada te rog frumos sa ma contactezi. Motto: "Dintr-un om poti face un pescar, dar dintr-un pescar nu mai poti face un om. Pescuitul este un sport: acorda si pestelui o sansa ! Ceea ce se afla deasupra apei este pentru pescar. Ce e sub apa, e pentru peste!"

duminică, 28 octombrie 2012

Doripesco Balta 6 : In Oct 2012, cu Dan si Sorin

  La inceputul saptamanii 22-28 Octombrie ne propuneam pt Sambata o iesire la pescuit cu care sa ne luam "La revedere" de  la sezonul de pescuit 2012. Asteptam sugestii de pe Facebook in privinta optiunilor: Doripesco Balta 6 (BV) sau Moara Vlasiei (IF). Parerile au fost impartite.


  NOTA: Premizele optiunilor erau: Solunarul era bun pt data de 29 (sapt urmatoare) iar pt Sambata, meteorologii prognozau ploaie pt Brasov, innorat la Moara Vlasiei si racirea vremii. Balta 6 tocmai ce a fost populata cu 800 de kg de ciortanasi, te costa 100 ron cu 10 Kg de peste inclus in pret. La MV: 100 ron pt 24 ore de catch & release (50 pt 12 ore, ziua) sau 100 ron pt 12 ore ziua cu 5 kg de peste inclus. Nu se punea problema de umplut frigiderele cu peste dar cu totii stim ca un  peste de pe balta e mai gustos decat cel din comert dar mai ales, bucuria plecarii, febra pregatirilor ...."Asta-i pohta ce-am pohtit"

  Gandindu-ne la cei 300 Km din Bv pana la Moara si la ipotezele meteo am optat in cele din urma la Balta 6. Dar am plecat de Vineri. Ne gandeam ca proaspetii ciortaneii care au populat balta nu aveau inca trasele de "fast-fooding"stabilite si ca halind bezmetici orice, ne vor oferi o distractie pe cinste. Aici, am nadit si le-am incercat de toate:  am prins doar o vreme rece cu un vant taios. Un coleg care pescuia intre niste craci la pop up de pruna a fost mai norocos si a scos pana la plecarea noastra cca 10 kg din 4 bucati. Am incercat si noi pruna ...nu a muscat. Frigul te rupea, un vant taios isi facea periodic aparitia,  pestele nu musca. Ce sa facem ? Ne-am intrebat noi pe la ora 16. 

  Hai la Moara! Hai!

  Pana la Moara insa, va impartasim cu drag bucuria peisajelor de mai jos. Poate nu ati dispus de TIMP LIBER ca sa incheiati si dvs sezonul cu o partida de pescuit de timp iar o poveste pescareasca in imagini sa va bucure!































Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu